Ricky Martin Fan Turkey © 2oo8
Bu Muhteşem Siteyi Görmek İçin Üye Olmalısınız!!!
Ricky Martin Fan Turkey © 2oo8
Bu Muhteşem Siteyi Görmek İçin Üye Olmalısınız!!!
Ricky Martin Fan Turkey © 2oo8
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ricky Martin Fan Turkey © 2oo8

TÜRKİYE'NİN İLK VE TEK RİCKY MARTİN FAN SİTESİ
 
AnasayfaAnasayfa  AramaArama  Latest imagesLatest images  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

 

 Porshe carrera GT

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Yönetici
Yönetici
Admin


Kadın çin astrolojisi çin astrolojisi : Horoz
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 5857
Doğum Tarihi Doğum Tarihi : 18/05/93
Puanı Puanı : 10474

Porshe carrera GT Empty
MesajKonu: Porshe carrera GT   Porshe carrera GT EmptyPaz Nis. 25, 2010 4:08 pm

Porshe carrera GT Porsche_carrera_gt_1
Carrera GT orijinal olarak Le Mans'ın 24 için tasarlandı. Porsche 1998'de on altıncı açık başarısını elde edincePorshe carrera GT Virgul fikir özellikle yarış teknolojisini temel alan spor-yol otomobili olarak ileri sürülmüştü.

Porshe carrera GT Porsche-carrera-gt-mirage-1

İki yıl sonra 2000'in sonbaharında kavram şekillenmeye başladı. Porsche mühendisliğinin katıksız bir birleşimi olarakPorshe carrera GT Virgul Carrera GT 23Porshe carrera GT Virgul000 yarış başarısından daha fazlasını temel alan doğal bir gelişimdir. Ödün vermez bir performans ve sınırsız sürüş zevki için inşa edilmiş olan süper bir yol otomobili.

Porshe carrera GT Porsche_carrera_gt_012

Bu zevk uzaktan kumanda anahtarına basıp kapıları açtığınız an başlar. İçeri adım atınPorshe carrera GT Virgul karbon fiberPorshe carrera GT Virgul deri ve magnezyum dahil olmak üzere içerdeki materyallerin zarif bir kompozisyonunu göreceksiniz.

Porshe carrera GT Poz_carrera_gt_ep_028

Anahtarı çevirin ve güçlü V10 hemen hayat bulsun. Güçlü akustikPorshe carrera GT Virgul unutulmaz bir sürüş deneyimi için keyif verici bir başlangıçtır. Gaz pedalına dokunun ve motor gelen hava ile yankılansın. Ortaya çıkan ses direk yarış pistindendirPorshe carrera GT Virgul yalnızca o zaman onu yolda sürebilirsiniz.

Porshe carrera GT Porsche_carrera_gt_021

Patlayıcı nitelikli güç dağıtımı sayesinde zahmetsiz enerji ve kontrol ile eşit ölçülerde çeviklik ve hassaslık sağlanır. Virajlarda hız kolaylıkla ve sadece karoserin (body roll) çok küçük bir hareketi ile arttırılabilir. Hafif ağırlıktaki şasiyePorshe carrera GT Virgul düşük merkezli bir yerçekimi ve eşi görülmemiş viraj alma hızlarını mümkün kılacak şekilde dengelenmiş ağırlık dağılımı eşlik eder.

Böyle kesin bir performansla Carrera GT gerçek bir hız makinesidir. İnce tasfiyesiyle ve çok yönlülüğüyle yolda gerçekten güçlü bir kişiliktir.


Porshe carrera GT Porsche_carrera_gt_165

Tasarım:

Carrera GT'nin farklı dizaynı benzersiz ve yanlışsız bir Porsche olan çok zarif bir ambalajla bir yarış mühendisliği sunar.Görkemli dış ve yüksek arka kanadıyla otomobil her açıdan ve yoldaki güç sunumundan anında tanınır. Ön taraftaki geniş farlarPorshe carrera GT Virgul Le Mans'daki ilk galibimiz olan efsanevi Porsche 917'ye saygıyı yansıtır. Diğer ayırt edici özellikler aerodinamik olarak şekillendirilen dış aynaları ve LED gösterge modüllerini ihtiva eder.

Bu elementler hep birlikte geçmişi ve mevcudu tamamen yeni bir Porsche dizaynında birleştirir. Daha tanıdık Porsche özellikleri arasında sert ön girişler Porshe carrera GT Virgul akan kanat konturları ve burunun çok iddialı açısı vardır.


Porshe carrera GT Porsche_gt_aks_akslar

Kanatlar her bir kapının önündeki belirgin hava delikleri ile etkilenir ve motor geriye doğru girer. Bu güzel çözüm burundaki radyatörlere elverişli bir hava akımı sağlarPorshe carrera GT Virgul tüm işletim durumlarında en yüksek soğumayı garantiler. Otomobilin arkasında bütünleşmiş olan kanat dikey kanatları belirleyen bir gövde altı difüzörü ile birleşir. Ortaya çıkan kanat bölümü yalnızca minimum ek sürüklenme ile aşağı doğru etkili bir yer etkisi oluşturur. Görebileceğiniz gibi Carrera GT fonksiyonla belirlenen formu verir. Bu fonksiyon saf olduğunda ve katı şekilde izlendiğinde form kaçınılmaz bir şekilde tasfiye edilir.

Performans:

Yol için şimdiye kadar oluşturulan değişmez araçlardan biri olan Porsche'nin bu en son nesli her yönüyle nefes kesen bir performans sunar. Boşta çalışır durumdayken yalnızca 9Porshe carrera GT Virgul9 saniyede 124 mil/saat (200 km/saat) hıza ulaşırPorshe carrera GT Virgul yolda 186 mil/saatten (300 km/saat) daha yüksek olan en yüksek hıza ulaşır.


Hava Giriş Sistemi:

Motorun başında ikiz akışlı manifold sistemi her bir silindir sırasına (banks) ayrı bir hava akımı sağlar. Bunun için manifoldPorshe carrera GT Virgul Helmholtz rezonans cihazlı ayrı hava filtrelerinin yanı sıra iki farklı valf alanı (throttle tracts) ile de donatılmıştır. İçeri gelen havanın oluşturduğu titreşim yeni Carrera GT'nin ses özelliğinin ana maddesidir.


Motor Yönetimi:

align="justify"Tüm yük koşullarında en yüksek performans için motorPorshe carrera GT Virgul her biri bir dizi silindir için ikiz Motronic ME7.1.1. kontrol birimleri ile idare edilir. Carrera GT için özel olarak uyarlanmış olan sistemPorshe carrera GT Virgul araca monte arıza tanıma sistemi (on-board diagnostik)Porshe carrera GT Virgul elektronik kısma valfı (electronic throttle)Porshe carrera GT Virgul sıcak film hava kütle sensörü yoluyla hava akımı ölçeri ve stereo lambda kontrolü gibi kapsamlı bir idari fonksiyonlar dizisini içermektedir.

İkiz birim sisteminin ana faydaları tüm valf (throttle) girdilerinin yanlışsız uygulanmasını ve tabi ki sürekli emisyon kontrolünü ihtiva eder.


Yağ İkmali:

Herhangi bir hız motorunun en önemli ihtiyaçlarından biri tüm hareketli parçalarının uygun yağlanmasıdır. Carrera GT için tüm yol yapılarında paralel olmayan bir performans başarmak için hız mühendisliği uyguladık. YağPorshe carrera GT Virgul dokuzunun yağı motordan geri "karıştırdığı" on pompalı bir takımla devridaim olur. Bu "kuru havuz" düzenlemesi sürekli yağlanmayı garantilerPorshe carrera GT Virgul hatta Carrera GT'de ihtimal dahilinde olan yüksek yanal yükler altında bile. Dış yağ deposuPorshe carrera GT Virgul yağın köpüğünü gidermek için entegre bir hava ayracının kullanıldığı vites kutusunun içine dahil edilmiştir. Motorun ısısını sınırlandırmaya yardımcı olması için özel bir yağ soğutucu da sağlanmıştır.


Şanzıman:

Gerçekte iki-levhalı kuru debriyajPorshe carrera GT Virgul PCCCTM emsali görülmemiş bir güç yoğunluğu ve geleneksel debriyajdan yaklaşık 10 kat daha hafif olan bir devir kütlesi sunar. Sonuç daha hızlı bir valf (throttle) tepkisi ve senkromeş yükte bir azalmadır. Pedal ağırlığı ve sürüş daha sezgisel ve rahat bir sürüşe göre özel olarak düzenlenmiştir.


Akslar:

Ön ve arka süspansiyon içten yaylı ve damperli bir çift çatallı düzenleme kullanır. Geleneksel yol otomobilin kurulumunun aksine her bir yay ve damper birimi -artı karşılık gelen dönmeyen itme çubuğu (anti-roll bar- pushrod) ve roker (rocker) sayesinde harekete geçirilir. Otomobili kurarken çok daha büyük bir kusursuzluk derecesi sağlamanın yanı sıraPorshe carrera GT Virgul bir iç süspansiyon sistemi yaysız (unsprung) ağırlıktaki ortak azalma sayesinde aracın kavrayışının artmasıyla daha iyi bir yol performansı sunar. Buna ek olarak her bir damper ayarlanabilir bir yaylı yuvayla donatılmıştır; böylece tek tek tekerleklerin yükünün doğru ayarlanmasını sağlar. Monokok temelli yarış otomobillerini kullanmanın sağladığı yılların getirdiği deneyimle Carrera GTPorshe carrera GT Virgul süspansiyon kinematiğindeki en son gelişmeleri üstün teknolojili yay ve damperlerle birleştirir.


Güvenlik:

Carrera GTPorshe carrera GT Virgul kaçınılmaz bir kaza durumunda (ki bu pek olası değildir) yüksek gerilimli paslanmaz çelikten yapılan ön ve arkadaki boylamasına birimler de dahil olmak üzere koltuktaki kişinin korunması için detaylı bir sistem sunar.Porsche Seramik Bileşik Freni (PCCB). Bu mükemmel teknoloji karmaşık soğutma kanallı hafif ağırlıktaki seramik bir diskten ve özel olarak geliştirilmiş bileşik yastıktan oluşur. Ön ve arka disklerin her biri 14Porshe carrera GT Virgul96 inchlik (380 mm) etkileyici bir çapa sahiptir.

Şasi:

Monokokun arkası motoru ve vites kutusu birimini destekleyen güçlü ama hafif ağırlıklı karbon-fiber yapıdadır. Motor taşıyıcısı olarak bilinen bu yapı otomobilde ana baskı üyelerini oluşturan monokoka bağlanmıştır. Ortaya çıkan şasi son derece hafiftir ama geleneksel otomobillardaki preslenmiş metal şel yataktan çok daha güçlüdür.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ricky-martin.benimforum.org
 
Porshe carrera GT
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ricky Martin Fan Turkey © 2oo8 :: ♥ Her Telden / From Each Wire ♥ :: Araba Resimleri-
Buraya geçin: